Уточнення щодо заяви про тарифи

Минув тиждень після заяви Асоціації перевізників Львівщини
про критичну ситуацію щодо перевезень у Львові. Нагадаємо, ми заявили, що

– тарифи слід привести до економічно обгрунтованого рівня, – самі перевізники таким вважають 9 грн за поїздку
(ці гроші пораховані, виходячи із затверджених законом державних норм,
розрахунки можна знайти в міському управлінні транспорту,
яке отримало усі необхідні документи),
при цьому гарантуючи уже з наступного року оновлення транспорту щонайменше на третину,

– місто може і повинно би оплачувати ЛИШЕ роботу перевізників,
узявши на себе контроль за обігом коштів, оплату проїзду і так далі;
у силах міської влади ввести такий тариф, який буде оптимальним для пасажирів,
АЛЕ міська влада мусить оплатити роботу перевізників,

– перевізники НЕ ПРОТИ електронного квитка,
а навпаки – були ініціаторами щодо запровадження його у Львові;
та коли він діятиме, залежить лише від міської влади,
а наразі справа не просунулася далі балачок, – щодо водіїв, то проблема є комплексною, і перевізники через брак уваги до галузі в останні двадцять років та знищення напрацювань не можуть ані силою утримувати шоферів,
ані, зважаючи на брак коштів, вищою зарплатою;
тож більшість конфліктів у транспорті виникає власне через ЕКОНОМІЧНУ складову перевезень, – за останні роки з боку міських посадовців, експертів, фахівців і громадських активістів
перевізники отримали лише купу бруду на голову;
одиниці із цього товариства СПРАВДІ розуміють стан справ і готові допомагати транспортникам,
винятки ж бували на АТП і намагалися комунікувати із перевізниками,

– перевізники готові сідати і обговорюти із спокійною головою стан справ у галузі,
від міської влади просимо визначитися врешті-решт, яку модель перевезень вона обирає –
соціальну (коли місто регулює тариф для пасажирів і водночас компенсовує перевізникам
різницю між економічно обгрунтованим і встановлюваним тарифами) чи бізнесову (галузь розвивається,
виходячи із реального стану економіки, зокрема цін на пальне і так далі, відтак перевізники мають можливість
оновлювати АТП, закуповувати нові машини для людей),

– із чистою совістю запрошуємо усіх в АТП, за кермо автобуса, в кабінет директора, аби побачити,
чим живуть перевізники; наразі охочих спробувати свої сили в нашій галузі чимрік то меншає (і останні міські конкурси на перевезення,
коли деякі маршрути не зацікавили нікого із перевізників, тому підтвердження).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *